Invitasjon studietur til Nye Deichman – utsatt

Utsatt grunnet smittevernrestriksjoner  – forsøkes arrangert igjen til høsten 2020
____________________

NBF TRØNDELAG INVITERER TIL STUDIEBESØK TIL NYE DEICHMAN I BJØRVIKA M.M. 20. – 21. APRIL 2020.
Endelig blir det en studietur! Lenge siden sist! Turen arrangeres i samarbeid med Fylkesbiblioteket og alle medlemmer av NBF er velkommen til å følge hele eller deler av programmet. Fritt valg her! Opplegget er også Fylkesbibliotekets møte med biblioteksjefene i fylket. Dere biblioteksjefer som er personlig medlem av NBF får se bort ifra denne ekstra invitasjonen. Invitasjon til dere er sendt fra Fylkesbiblioteket, men vi samordner deltakerliste.

Vi blir nok ei av de første «langveisfarende» gruppene som får omvisning på nye Deichman. NBF’s mangeårige leder, Mariann Schjeide, vil ha et foredrag for oss der hun deler erfaringer og kunnskap knytta til ledelse.

Det vil også bli anledning til å besøke Nasjonalbiblioteket, Stortingsbiblioteket eller Deichman Grünerløkka.

Merk at den enkelte må ordne med reise og overnatting selv. Men det er reservert en del rom på Scandic Grensen fra den 20.april for de som skulle ønske å bo der. Pris kr. 1360 for enkeltrom inkludert frokost.

Detaljert program og påmeldingsskjema finner du her:

Frist for påmelding er 18.mars.

Eventuelle spørsmål rettes til leder i NBF Trøndelag, Hallfrid Skimmeli,

tlf 95258268