Årsmøte NBF Trøndelag 2019

Hei alle medlemmer i NBF Trøndelag! Vi kaller inn til årsmøte mandag 18. mars 2019 klokka 18.00 på Stjørdal bibliotek, Kimen. Frank Nordby (biblioteksjef Stjørdal bibliotek) forteller om driften av biblioteket i det nye Kulturhuset. Det settes av 30 minutter fra kl. 18.00 til 18.30. Deretter blir det årsmøte. Enkel servering. Saksliste: Åpning, konstituering av … Fortsett å lese Årsmøte NBF Trøndelag 2019

Referat 2019

Styremøte i NBF Trøndelag 23.01.2019

Referat fra styremøte 15.11.2018

Styremøte i NBF Trøndelag. Tid og sted: Torsdag 15.11.2018 på Kimen, Stjørdal. Klokka 17.00-19.30 Tilstede: Hallfrid Skimmeli, Kari Kroknes, Kirsti Tømmervold, Marit Veie, Bodil B. Breivikås (vara) Saker 1.Referat fra organisasjonsmøte den 17.-18. oktober 2018 i Oslo. (Hallfrid og Kari deltok på dette) Er det spørsmål til utsendt referat som er skrevet av Hallfrid? Styret … Fortsett å lese Referat fra styremøte 15.11.2018

Referat fra styremøte 17.09.2018

Styremøte i NBF Trøndelag. Tid og sted: Mandag 17.09.2018 på Skype. Tilstede: Hallfrid Skimmeli, Kari Kroknes, Marit Veie, Anniken Bjørnes, Bodil B. Breivikås (vara). Saker Nasjonal bibliotekdag NBF Trøndelag sendte ut e-post til alle medlemmer. Der tilbød vi boksjekk a kr 300,- sponset av NBF Trøndelag til de 15 første som ga tilbakemelding om at … Fortsett å lese Referat fra styremøte 17.09.2018

Referat styremøte NBF Trøndelag 08.05.2018

Styremøte i NBF Trøndelag. Tid og sted: Tirsdag 08.05.2018 på Trondheim folkebibliotek. Klokka 18.30-20.35. Tilstede: Hallfrid Skimmeli, Kari Kroknes, Kirsti Tømmervold, Marit Veie, Bodil B. Breivikås (vara), Veronica Talgø (avtroppet kasserer fra gamle NBF S-T, ikke medlem av det nye styret). Saker Presentasjon av styrets medlemmer Styremedlemmene er spredt over et stort geografisk område med … Fortsett å lese Referat styremøte NBF Trøndelag 08.05.2018

Årsberetning 2017 for NBF N-T

Historiens siste årsberetning for NBF N-T. Den 6. mars hadde vi det først møte i NBF Trøndelag! Styret vil takke alle for et godt samarbeid i  NBF avd. Nord-Trøndelag i 2017. Vi ser fram til  å delta i aktivt samarbeid og  gode samarbeidsformer i Norsk Bibliotekforening avd. Trøndelag i 2018. Årsberetning NBF N-T 2017 Med vennlig … Fortsett å lese Årsberetning 2017 for NBF N-T

Referat fra styremøte 30.01.2018

Referat fra styremøte i NBF Sør-Trøndelag 30.01.2018 Sted:  Melhus bibliotek Til stede: Ann Helen Bergsland Mørk, Tonje Meland Øverland, Toril Åbotnes Iversen, Veronica Talgø, Hanne Lieungh Aspås, Anita Sæther (ref.) Kristin Storrusten, kommunikasjonsrådgiver i NBF, deltok også på møtet. Forfall: Anette Hellan Hoøen, Caroline Jære Einseth, Tina Halkinrud   01/18: Trekking av gavekort, medlemsverving Vi … Fortsett å lese Referat fra styremøte 30.01.2018

Referat fra styremøte 20.11. 2017

Styremøte 20.11.2017 Sted: Trondheim katedralskoles bibliotek Tid: 16. januar 2017 16.00-18.00 Tilstede: Anita Sæther, Ann Helen Bergsland Mørk, Anette Hellan Hoøen, Veronica Talgø, Hanne Lieungh Aspås, Tina Halkinrud, Toril Åbotnes Iversen, Caroline Jære Einseth (referent) Forfall: Tonje Meland Øverland   12/2017 Oppsummering høst 2017 NBF Sør-Trøndelag var medarrangør for debatt om falske nyheter 28. august. … Fortsett å lese Referat fra styremøte 20.11. 2017

Vinner av vervekampanjen

Fra 1. september og ut 2017, hadde vi en vervekampanje i NBF Sør-Trøndelag. Vi har trukket en vinner blant de nye medlemmene, og vinneren er Ellen Næss Jensen! Vi gratulerer! Hun får 500 kr i gavekort på bokhandel.