Referat fra styremøte 17.09.2018

Styremøte i NBF Trøndelag. Tid og sted: Mandag 17.09.2018 på Skype. Tiltede: Hallfrid Skimmeli, Kari Kroknes, Marit Veie, Anniken Bjørnes, Bodil B. Breivikås (vara). Saker Nasjonal bibliotekdag NBF Trøndelag sendte ut e-post til alle medlemmer. Der tilbød vi boksjekk a kr 300,- sponset av NBF Trøndelag til de 15 første som ga tilbakemelding om at … Fortsett å lese Referat fra styremøte 17.09.2018

Referat styremøte NBF Trøndelag 08.05.2018

Styremøte i NBF Trøndelag. Tid og sted: Tirsdag 08.05.2018 på Trondheim folkebibliotek. Klokka 18.30-20.35. Tiltede: Hallfrid Skimmeli, Kari Kroknes, Kirsti Tømmervold, Marit Veie, Bodil B. Breivikås (vara), Veronica Talgø (avtroppet kasserer fra gamle NBF S-T, ikke medlem av det nye styret). Saker Presentasjon av styrets medlemmer Styremedlemmene er spredt over et stort geografisk område med … Fortsett å lese Referat styremøte NBF Trøndelag 08.05.2018

Årsberetning 2017 for NBF N-T

Historiens siste årsberetning for NBF N-T. Den 6. mars hadde vi det først møte i NBF Trøndelag! Styret vil takke alle for et godt samarbeid i  NBF avd. Nord-Trøndelag i 2017. Vi ser fram til  å delta i aktivt samarbeid og  gode samarbeidsformer i Norsk Bibliotekforening avd. Trøndelag i 2018. Årsberetning NBF N-T 2017 Med vennlig … Fortsett å lese Årsberetning 2017 for NBF N-T

Referat fra styremøte 30.01.2018

Referat fra styremøte i NBF Sør-Trøndelag 30.01.2018 Sted:  Melhus bibliotek Til stede: Ann Helen Bergsland Mørk, Tonje Meland Øverland, Toril Åbotnes Iversen, Veronica Talgø, Hanne Lieungh Aspås, Anita Sæther (ref.) Kristin Storrusten, kommunikasjonsrådgiver i NBF, deltok også på møtet. Forfall: Anette Hellan Hoøen, Caroline Jære Einseth, Tina Halkinrud   01/18: Trekking av gavekort, medlemsverving Vi … Fortsett å lese Referat fra styremøte 30.01.2018

Referat fra styremøte 20.11. 2017

Styremøte 20.11.2017 Sted: Trondheim katedralskoles bibliotek Tid: 16. januar 2017 16.00-18.00 Tilstede: Anita Sæther, Ann Helen Bergsland Mørk, Anette Hellan Hoøen, Veronica Talgø, Hanne Lieungh Aspås, Tina Halkinrud, Toril Åbotnes Iversen, Caroline Jære Einseth (referent) Forfall: Tonje Meland Øverland   12/2017 Oppsummering høst 2017 NBF Sør-Trøndelag var medarrangør for debatt om falske nyheter 28. august. … Fortsett å lese Referat fra styremøte 20.11. 2017

Vinner av vervekampanjen

Fra 1. september og ut 2017, hadde vi en vervekampanje i NBF Sør-Trøndelag. Vi har trukket en vinner blant de nye medlemmene, og vinneren er Ellen Næss Jensen! Vi gratulerer! Hun får 500 kr i gavekort på bokhandel.

Velkommen til årsmøte 6. mars!

Tirsdag 6. mars er det årsmøte i NBF Sør-Trøndelag klokka 18.00. Vi møtes på Fylkesbiblioteket i 4. etasje på Trondheim folkebibliotek. Dette årsmøtet blir spennende! Vi skal stemme over om vi skal slå sammen NBF Sør-Trøndelag og NBF Nord-Trøndelag. Nord-Trøndelag kommer også til å ha sitt årsmøte på Trondheim folkebibliotek. Dersom det blir sammenslåing, vil siste del av møtet foregå … Fortsett å lese Velkommen til årsmøte 6. mars!

Referat fra møte mellom NBF N-T og NBF S-T

Møte i Norsk bibliotekforening mellom avdeling Nord-Trøndelag og Sør-Trøndelag den 09.01.2018 Sted: Kimen, Stjørdal. Tidspunkt: 15.00-16.30 Tilstede fra avdeling Nord-Trøndelag: Brit Arna Susegg, Marit Veie, Anniken Bjørnes Fra valgkomiteen avdeling Nord-Trøndelag: Morten Olsen Haugen Tilstede fra avdeling Sør-Trøndelag: Anita Sæther, Ann Helen B. Mørk Saksliste 1.Nytt navn. Styremedlemmene fra begge avdelinger foreslår at det nye … Fortsett å lese Referat fra møte mellom NBF N-T og NBF S-T

Styremøte 21.08.2017

Referat fra styremøte i Norsk Bibliotekforening avd. Sør-Trøndelag 21.08.2017 Sted: Realfagbiblioteket Tid: 21. august 2017 kl. 16.00 – 17.30 Tilstede: Ann Helen Bergsland Mørk, Anette Hellan Hoøen, Tonje Meland Øverland, Hanne Lieungh Aspås og Anita Sæther (referent) Forfall: Caroline Lære Einseth, Veronica Talgø, Tina Halkinrud og Toril Åbotnes Iversen   12/2017          Bibliotekdebatt Vi har blitt … Fortsett å lese Styremøte 21.08.2017